من 27 هفته 2 روز
بنی هاشمی رفتم
یخ ببر شربت حل کردی بریز تو یخ سرد شد کم کم بخور
ماشین بگو شوهرت بزاره در پشتی ازمایشکاه که بری دراز بکشی تو ماشین بالا نیاری
سلام من آزمایشگاه موسوی رفتم.محلوله خیلی خوشمزه بود😅پرتقالی بود.بهم قوطی پودر رو داد خودم رفتم مغازه آب خنک خریدم باهاش قاطی کردم . واقعا برای من خیلی راحت بود. انگار داشتم شربت پرتقال میخوردم.
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباسهای، با کیفیت نخ پنبه
و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست
و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
ایدی جهت عضویت کانال روبیکا nini_heed1
من ۲۷هفته و ۴روز
نه طعم پرتقالی اکثرا شرکت دکستروز
شربت پرتقال شیرینه ولی چون زیاده و تو فرصت ده دقیقه باید تموم کنی ،،ی مقدار اذیت کننده وگرنه چیز خاص و وحشتناکی نیست
من حکیمان دادم بیمه بودم هیچی نگرفتن
من الان دارم انجام میدم مرحله دومشم
محلولش خیلی شیرینه دلو میزنه اما قابل تحمله عزیزم من ۲۵هفته و ۴روزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.