من ۲۵ هفته ۱۸بودم
۱۴هس.
۲۴ هست و دکتر گفته زیاده
برای من اول ۱۰ بود
رفته رفته اومد پایین شد ۶
من آنومالی ۱۵ بود دیگه الان نمیدونم
عدد نزده نوشته نرمال
۱۶ بود ۲۵ هفته
من ۷-۸ بود
دکتر گفت کمه باید سرم بزنی مایعات زیاد بخوری.
خوردم ولی هنوز نرفتم چک کنم
خیلیم استرسشو دارم😢😢😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.