۴ پاسخ

۲۴ بود رعایت کردم مبوه رو حذف کردم
شزینیجاتم ک اصلا نمبخورم
بعد یک ماه شد ۲۰ ولی بازم گفت زیاده

🤔🤔🤔🤔

برا شما چند زده

من ۲۴ بود گف شیرینی جات نخور ازمایش گلوکز نوشت برام دادم دیابت نداشتم مجدد شیرینی جات خوردم دیکه نرفتمم سونو ببینم چن شده

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی