خانوما کسی بوده که آب دور جنین ۱۹باشه چیکار کردین ؟خطرناکه؟

۶ پاسخ

از ۱۰ تا ۲۰ محدوده شه. شما شیرینی جات و نون و برنج رو حذف کن یا رعایت کن درست میشه

نگران نباش
دکتر به من گفت سعی کن مایعات کمتر مصرف کنی و مصرف شیرینیجات نداشته باشی
خم و راست هم نشو

آب دور بچه باید ۱۰۰به بالا باشه که ....

۱۹؟مگه میشه این عدد

کجا نوشته تو سونو انومالی؟؟

از منم ۲۰هست .باید ببینید دلیلش چیه بعد مراقبتاشو انجام بدین.دیابت دارین شما؟

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری