از ۱۰ تا ۲۰ محدوده شه. شما شیرینی جات و نون و برنج رو حذف کن یا رعایت کن درست میشه
نگران نباش
دکتر به من گفت سعی کن مایعات کمتر مصرف کنی و مصرف شیرینیجات نداشته باشی
خم و راست هم نشو
آب دور بچه باید ۱۰۰به بالا باشه که ....
۱۹؟مگه میشه این عدد
کجا نوشته تو سونو انومالی؟؟
از منم ۲۰هست .باید ببینید دلیلش چیه بعد مراقبتاشو انجام بدین.دیابت دارین شما؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.