۳ پاسخ

عزیزم من رفتم دکتر گفت بخاطر قندت هستش و نیاز نیست کاری بکنی مصرف مایعاتتم کم نکن فقط شیرینی و شیرینی جات کمتر مصرف کن

مایعات کمتر بخور شیرینی اصلا نخور

من امروز دکتر گفت یکم زیاده ولی کاری نمی‌خواد بکنی

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو روزهای ابتدایی تولد