برا منم ۱۹ هست قندیجات حذف کردم..اب هم کم میخورم...م🥲
عزیزم برای من زیاد بود
اول که باید چک کنی ببینی قند نداشته باشی
اگر قند نداشتی یه مقدار میزان مایعاتت رو کم کن
مال من ۲۸🙄 ولی دکترم گفت نگران نباش
دکتر گفت زیاده؟؟چون فکر کنم تو رنج نرمال زیاد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.