۴ پاسخ

برا منم ۱۹ هست قندیجات حذف کردم..اب هم کم میخورم...م🥲

عزیزم برای من زیاد بود
اول که باید چک کنی ببینی قند نداشته باشی
اگر قند نداشتی یه مقدار میزان مایعاتت رو کم کن

مال من ۲۸🙄 ولی دکترم گفت نگران نباش

دکتر گفت زیاده؟؟چون فکر کنم تو رنج نرمال زیاد نیست

سوال های مرتبط

مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری