کسایی که آب دور جنین زیاد بوده چیکار کردن ؟!

۳ پاسخ

مال من چهارده بود سونوی آنومالی دیگه نمی‌دونم کم یا زیاد شده می‌خوام این یکی دو روز باز برم سونو

فکر کنم دکتر قرص بده

نمیدونم والا از چی شد کم شد من ۱۸ بود تو ۲۹ هفته تو ۳۷ هفته رفتم ۱۳ شده بود عجیب بود از چی بوده ک‌کم شده

سوال های مرتبط