۵ پاسخ

تروویتال ای ار

من ببلاک ای آر میدم با ابتامیل قاطی میکنم

نان ای آر

ببلاک ای ار و با ببلاک دو قاطی میکردم به نسبت مساوی خیلی خوب بود . الانا دیگه ببلاک رو کمتر میریزم

من نان میدام نان ای ار رفلاکسی بود دخترم وزن نمیگرفت رفلاکسش بهتر شده بود ولی. دلپیچه میشد بردم دکتر گف ببلاک ای ار بده . هم کلا رفلاکسش خوب کرد هم دخترم وزن گرفت ماشالا الانم قطش کردم ببلاک معمولی میدم. یه مدتم ببلاک کامفورت دادم قس بل قطع کردن البته

سوال های مرتبط

مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی