۲ پاسخ

من تروویتال معمولی میدم خیلی خوشمزه هست دخترم دوست داره و وزن دهی عالی داره قبلاً آپتامیل میخورد از دوماه پیش دیگه دوست نداشت نمی‌خورد وزنش جلو نمی‌رفت

من میدادم خوب بود . الان یکسالش شده تازع میخای ای ار بدی ؟ دیر نیس؟ اخه معمولل بعد یکسال دبگه نمیدن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی