بچه ها بعد اینکه چهاردست و پا میرزن بخاطر جنب و جوش کدارن وزن دهی کند میشه
اگه رفلاکسش خوب شده کم کم بزار کنار ساده شو بگیر بده
دختر منم رفلاکس داشت تا ۶ماهگی ببلاک ای آر دادم کنارش هم پودر نکسپید هم میدادم بعدش دیگه ببلاک ساده دادم وزن دهیش هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.