۷ پاسخ

انشالله به سلامتی عزیزممم

الهی عزیزممم منم پس فردا باید برم برا واکسن دوماهگی پسرم🥹❤️

الهی دورت بگردم از خدا میخوام هیچ درد و تبی رو تجربه نکنی

ان شاءالله واست راحت باشه خاله جونی❤️
ماهم تازه از واکسن ۴ماهگی برگشتیم

عزیزمممم.ایشالله راحت بگذره ازش

انشاالله ک راحت بگذره برات عزیزم منم دیروز واکسن پسرمو زدم

ایشالله ک خیره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی