اشکال نداره خاهر میدونم این لحظهدها دلت میخاد خودت بنیذی دور از جون بچت چیزی نشه منم در یک ماه دوبار مریض شد هنوزم چرکش خشک نشده سخته از هشت هشصد اومده هشت کیاو دقیق برا الهاب کلو فقط بستنی نثشیدنی خنک بده دکتر برا دخترم گفت فقط بستنی برا التهاب گلو و درد گلو بهش بده نن دادم خوب شد
ببخشید میشه بگید چ دارویی داد و چ علائمی داره؟من بچم فقط تب داره اونم تب شدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.