خانماکیا تروویتال ای ار میدن خوبه راضی هستین

۲ پاسخ

من تروویتال ای ار میدم،شیر خوبیه،ولی خیلی بد گیر میاد،من الان شماره یک و شروع کردم برای پسرم ک اصلا گیر نمیاد ک مجبورم دوباره شیرشو عوض کنم

من به بچه میدم دکتر خودش نوشته اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان آلوچه مامان آلوچه ۷ ماهگی