خانوما برای اسهال ب بچتون چی میدید

۵ پاسخ

کته ماش
سیب زمینی ابپز

گلم عرق نعنا خوبه

موز بهش میدم سریع خوب میشه

پدی لاکت هر ۸ ساعت ۵ قطره
کته و ماست خوبه موز هم خوبه
شیر هم نمیدم
میوه و اب میوه نده
آب بده بهش آب بدنش کم نشه
اگه تب گرفت و بعدش اسهال شد یعنی ویروس یا عفونته لطفا باور نکن که از دندونه

من چن وقته پیش اسهال شدید شد رفتم دارو خونه بهم لوپر امید داد گفت بعد هربار اسهال یه سیسی بعد من شش بار بهش دادم دیگه ایخال نبود
همراهش موز سیب زمینی سرخ مرده یا اب پز و دمی ماش هم عالیه دادم

سوال های مرتبط

مامان پسر نازم👣 مامان پسر نازم👣 ۱۴ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی