۴ پاسخ

موقع شیر خوردن سرشو اینور اونور نمیکنه؟یا وقتی بلندش میکنی کمرشو قوس نمیده؟سرشو به پشت نمیگیره؟ اگر این علاعم و داره رفلاکس دارع

اگر پرشی بالا میاره رفلاکس
اگر از گوشه لبش میریزه طبیعیه
زیاد خورده اضافه شو بالا میاره

بچه منم همینه پسر منکه رفلاکس داره

شاید رفلاکس داره
شایدم زیاد میخوره
ببرش دکتر

سوال های مرتبط