۹ پاسخ

من از شانه بی حس میشم
حس میکنم جون ندارم
ب ماما گفتم گفت ک منیزیم بخور ک میخورم دیگه گفت اکه با منیزیم خوب نمیشی راهی نیست تحمل کن

ارههههه

آره ،مخصوصاً صبح بیدار شدنی ورمم داره انگشتام به زور باز و بسته میشه

من الان همش میشه

تو گوگل زدم میگه عصبی هست

من بعد از زایمان اینطوری شدم دست راستم نوک انگشتام اونطوری شده

شاید کم خونی

من شدیدا خواب میره و گز گز میکنه

من که هیجام سالم نیس

سوال های مرتبط