عزیزم من اکانت قبلیم مسدود شد میشه بهم درخاست بدی داشته باشمت 🧑🦯
عزیزم چقدر نازن تو این سن😍😍پسر من سە ماهش تموم نشدە غلط زد
دخترت چند وقتشه دختر من هنوز گردن هم نگرفته😭
دختر من دوماه اینطوری به پهلو میشد حتی سه ماهش بود یه بار غلت زد،، ولی چهار ماه و نیمش که شد غلت میزنه دیگه الآنم باز نمیتونه به پشت برگرده هنوز،،عجله نکن به حرف اطرافیانتم اصلا توجه نکن بزار مراحل رشد خودشو طی کنه
کم کم میزنه پسر من اینجوری میشد دوبار اوایل سه ماهگی غلت زد بعد دیگه نزد تا امروز صبح زد
پسرم 4.5ماهه الان کودک خودشو به پهلو میکنه
عجله نکن یاد میگیره
دخترمن الان تا یه دقه رومو انور کنم برمیگرده باز گریه میکنه بیانجاتم بده خسته شدم😂
من ک هنو ثابته
چرا عجله میکنید
پسر من غلت میزنه به شکم میفته ولی فعلا نمیتونه بچرخه
باهاش تمیرین کردی به پهلو میشه
خیلی زوده برا غلت زدن. بچه ی من تازه خودش رو به پهلو و گاهی دمر میکنه. تا6ماهگس زمان هست. عجله نکنید
هنوز زوده عزیزم یخورده صبر کن
تازه داره تمرین میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.