پلارژین بدم به دخترم بینیش آب میریزع

۴ پاسخ

نه نده ممنوعه فکر کنم فقط استامینفون بده یا ببر دکتر

فقط قطره بینی همین

عزیزم مشکلی نداره ولی به نظر من آیورامی بهش بدی تاثیرش بهتره و بیشتره

نه زوده بخور گرم فاصله یک متری با قطره بینی هر 8 ساعت

سوال های مرتبط

مامان آوا🫶🏻🌰🤍 مامان آوا🫶🏻🌰🤍 ۱ سالگی