۴ پاسخ

ببر دکتر

قطره پلارژین ولی به داروخانه بگو که برا بچه چند ماهع میخای چقدر باید بدی من وقتی سه ماهش بود نیم سی سی میدادم هر هشت ساعت حتما قطرشو بگیری نه شربت

از این قطره های دماغ بگیر
بریزه

دختر منم اینجوری شده انگار مریضی جدید

سوال های مرتبط