۱۱ پاسخ

من سه عده شیرخشک میدم
بقیش شیرخودم

من فقط شبا قبل از خوابش بهش شیرخشک میدم

من روزا شیر خشک شبا شیر خودم

منم هن شیر خشک وهم شیر خودمو میدم

خوبه کاملا نرماله وزنش خداروشکر.

من هر دو رو میدم

من هردو رو میدم

من دو بار نهایت ۳بار شیر خشک میدم
بقیه شیرخودم میدم.

شیر خشک رو وعده هاش رو زیاد کن . یا یه پیمانه بیشتر بده

با سلام و احترام
من هر دو رو میدم

من هم شبر خودمو میدم هم شیر خشک

سوال های مرتبط

مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۸ ماهگی