منم میدادم ولی کمیباب بود نان دادم
من ar میدم یک ماهه خوب بود وزن دهیشم بد نبود ی بار گیرم نیومد سادشو گرفتم اونو خیلی بیشتر دوس داره و میخوره تو بالا اوردنشم فرقی نداشت دیگه همین سادشو میخوام بدم
آره عالی بود ولی بخاطر رفلاکس عوض کردم
من یه هفته بهش دادم اصلا خوب نبود دکتر برا رفلاکس پسرم تجویز کرده بود ولی همچنان رفلاکس شدید داشت و همینطور خوشمزه هم نبود که خودم بدون نظر دکتر براش بلاکar گرفتم مخصوص رفلاکس خداروشکر بهش ساخته وزن دهیشم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.