سلام کیا شیرخشکAR میدن ب نی نیشون؟ وزن دهیشون خوبه؟؟

۲ پاسخ

ریفلاکس داره ؟

من تازه از دیروز شروع کردم . خیلی غلییییظه . شما به بچتون میدین؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری