اگ اولشه نبر ولی دو س روز گذشته و دیدی حالش خوب نمیشه ببرش ولی قشنگ بپوشونش اتفاقا آب شفاس پسر من س چهار روز بعد مریضیش میبرم انگار آب رو آتیشه با حموم خوب میشه
اصلا اصلا اصلا اصلا نبر
اجازه بده از شروع بیماریش سه الی چهار روز بگذره بعد
نه. برای سر مغز خوبه
فقط بعدش سریع لباس بپوشون و موهاشو خشک کن
حمام بردن برای سرماخوردگی ضرر نداره.. اتفاقا خوبم هست.
فعلا نبرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.