اصلا دارو خوب نیست مجدد بر میگذره سرماخوردگی زن باردار بخاطر سلول های بنیادی جنین بدنش قوی میشه فقط خوراکی ها مقوی بخور و چیزای که بالا گفتم
اصلا قرص نخور .
فقط قرقرهنمک
سوپ
شلغم پوست بگیر بذار بپزه با آبش بخور
یا شلغم خام بخور
ویتامین سی هم که یادت نره
منم گرفتم
گلودردم شربت بهم داد ابریزش بینی داشتم و بینیمم کیپ میشد اونم قطره سدیم کلراید
من دکتر عفونی رفتم آموکسی داد و دیفن و قطره بتامتازون بینی اوضاع سرفه هام خیلی شدید بود شربت تغییر دادیم به دکسترومتورفان دکتر خودمم اسپری فلوتیکازون بهم داد به اضافه استامینوفن
شربت سیمو پرگنا کلد
واییییی گرفتی😫 خیلی بده من دارم میمیرم این ۵ روزه بدتر شدم بهتر نشدم رفتم دکتر کمی دارو داد و سرم زد ولی بدتر شدم بازم این ویروس لعنتی خیلی بده 🥲
ببین منم سرما خوردم شدید دکترم گفت برو دکتر عفونی چون داروهای بهتری میده نسبت به دکترای عمومی،ولی حتما برو
برو دکتر سرخود دارو نخوری بارداری برات سرم میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.