به نظر من نه زیاد به نظر رقیق میاد
بزار یخچال اگ روش چربی بست اره چربه
ببین شیر من آبکیه ولی بچه هام خوب وزن میگیرن و تپلی میشن
برعکس برا خواهرم هم شیرش بیشتره هم حسابیی چرب هم بچه هاش خوب شیر میخورن ولی لاغر
یسری چیزا بستگی به استعداد ذاتی خود بچه داره
اگه یه لایه سفید روش بست یعنی چربه
شیرم خیلی چرب بود دخترم نخورد و بهشدت نفخ میکرد
شیر منم همین رنگه،مهم اینه بچت وزنش خوب باشه یا نه،پسر من ۳ ماه و دو هفتشه ۵ کیلو ۲۰۰
الان اینو بذاری یخچال یه ساعت بعد یه گیماغی روش میبنده که بیا و ببین
از کجا باید فهمید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.