عزیزم شما زایمان کردنی چیکار کردی بالاخره یادمه میخواستی طبیعی باشه چیشد ک سزارین کردی؟
قدم نو رسیده هم مبارک باشه
یکم شیر بدوش بذار یخچال ،با چربی روش یکسره نوکشو چرب کن
پومادشقاق سینه هیدرودرم یا ژنوبایوتیک بخربزن بهترمیشه شنیدم خوده شیرت روهم بزنی ب نوکش ی نایلون بذاری روش خوب میکنه
قبل اینکه میخای شیر بدی با شیر خودت خیس کن چن قطره هم تو دهن بچه بدوش
منم اولا همینطور بودم کرم شقاق سینه هیدرودرم زدم دو سه بار خوب شد
باید تمام اون هاله ی قهوه ای اطراف نوک هم دهن بچه باشه نوک خالی نباید بذاری دهنش که. باید با هاله ی اطراف سینه داخل دهنش باشه
یک کرمی هست فکرکنم شقاق ازداروخونه بپرس بگوبرای سینه توشیردهی بهت میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.