۷ پاسخ

پماد شقاق خوبه ،تا ۱۵روزگی اینا خوب میشه

پماد شقاق سینه هیدرودرم من میزدم روزی چند بار قبل از اینکه شیر بدم با آب گرم میشستم از شیر خودمم میزدم
عزیزم مال منم روزای اول مثل آب بود میدوشیدم ولی مهم اینه بچه بخوره قوت خودشو داره اون مواد مغذی مورد نیازشو داره

همه مادرا روزای اول سینه هاشون زخم میشه من خودم پاهام رو به زمین فشار میدادم از درد همون اول که سینه رو می‌گرفت ولی می‌گذره دورهاش همون هفته های اول نهایت دوم هست خودش خوب میشه یا پماد شقاق بزن از شیر خودت هم به نوک سینه آن بمال ،با آبگرم دائم بشور

چقدر مهربوني عزيزم

شاید دلش درد میکنه.شیر داری؟

اگه خوده همدان هستی بیا من کرم ماستلا گرفتم بلافاصله خوبم کرد حالا ازش دارم بیا یخرده از کرم و بدم ببر بزن فورا خوب میشی

پماد شقاق سینه بگیر از داروخانه

سوال های مرتبط

مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد