من اب هویج میخورم خیلی خوب میشه 👍
لبنیاتم خوبه ولی احتمال داره حساسیت به پروتئین گاوی بده به بچه بهتره تا ۴۰ روزگی احتیاط کنی
سلام آبگوشت بخور
شیر کمکی خواستی بدی حتما وقتی خواب یا گیج خواب بود بده ، عادت نکنه بعداً یه موقع خدایی نکرده سینه نگیره
اینا که میگم عالیه
پنیر و کشک
مایعات زیاد مخصوصا آب هویج و آب سیب
طالبی عالیه ، میوه همین فصل هم هست
گوشت تو شیشه و آبگوشت و اشکنه کشک و سوپ
قرص شیرافزا حتما بگیر بعد سه وعده غذاییت هر دفعه بخور حتما
قرص کلسیم و آهن بعد زایمانت رو حتما بخور
انگور اومد حتما بگیر بخور میگن خود شیره اصلا ، اگه نداشتی شیره انگور بخور
شربت آبلیمو و عسل خیلی خوبه
منم همینطور بودم ازداروخونه کپسول شیرافزاخوردم عالی
من شیندم ماکارانی خیلی خوبه
قطره شیر افزا بخور زود سینه ت پر میشه
شیر خشک عزیزم راحتتتت
آب زیاد بخور استراحت کافی
قطره شیر افزا بخور دلستر مالت و نسکافه و مایعات گرم خیلی تاثیر داره برای من دلستر مالت خیلی زود تاثیر داشت
مایعات چای و خرما . اب هویج . شیر و خرما . شیر برنج . ابگوشت
برو حموم با آب داغ ماساژ بده
بعد که اومدی بیرون یه لیوان رازیانه دم کن بخور داغ و داغ
بعدم کیسه آب گرم بزار مدام
قطره شیر افزا هم بگیر روزی سه بار ۳۰ تا قطره بریز داخل یکم آب بخور
آب هویج هم خوبه
کمکی بده با قطره چکون یا قاشق
قطره شیر افزا
مایعات زیاد
عرق رازیانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.