۷ پاسخ

شیرتو بدوش تو شیشه شیر بده بخوره

سر پستونک بزن بخوره نوکش بیاد بیرون اگر نوک سینه نداری

حیفه شیرت بریزه
بدوش بذار تو یخچال هردفه یه مقدارشو بده
ولی بازم سعی کن بگیره
یه کوچولو سرسینتو شیرین کن گولش بزن

منم این مشکلی داشتم
نوک سینم همش میرفت تو
رابط سینه خریدم ولی تاثیری نداشت
دکتر گفت یکی باید میک بزنه ک اونم نشد
بعدش با شیر دوش میدوشیدم
میریختم شیشه میدادم میخورد چون شیر دوش نوکشو میورد بیرون و سفت میکرد بعدش میخورد
بعد دوروز دیگ درست میشه

ماهی .آبگوشت.سبزیجات ایناروبخوری پرشیرمیشی.بخصوص ماهی مید

نوکشو دربیار سینه اتو شاید نوک نداره نمیگیره من بچم می‌گرفت ولی شیر نداشتم🤦🏻‍♀️

اولشو بدوش که جریانش کم بشه بعد بده دهنش ، ویتامین آد بزن روش بچه ها دوست دارن مزشو

سوال های مرتبط

مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی