۱۰ پاسخ

یه ذره بانبات بکش رو سینت شیرین کن نوک سینتو بذار دهنش میگیره

سر سینه ت شیرین کن میگیره

دیگه باید به زور بدی گشنش بشه میخوره

هیچی بزار گشنه بشه بگیره گریه می‌کنه اذیت میشه ولی حداقل میگیره

منم نمیگرف میدوشیدم با قطره چکون دادم بعد از۱۴روز گرف

برو بهداشت مشاور شیردهی دارن
کمکت،میکنن

شیشع شیر نده بش
بذار گشنگی بشه ک سینتو بگیره بعد شیر بدوش تو دهنش با شیر خودتت سینتو چرب کن
نده شیشع شیر تا گشنگی بشع مجبور میشه بگیرع

سينه منم نميگيره بدوش بهش بده اما هر روز تلاش كن نياز به زمان داره تا ياد بگيره

شیر خشک ندادی؟؟ ک دیگه شیرتو نگیره؟

مگه میشه نگیره؟ پس چجوری شیرمیخوره مگه گشنش نمیشه؟

سوال های مرتبط

مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد