۱۵ پاسخ

خیلی تلاش کن
صبور باش
میگیره
برو مرکز بهداشت اونجا بهت اموزش میدن کمکت میکنن اگر شیر داری حیفه

حتما ببر بهداشت بهت یاد میده

من همین طور خیلی تلاش کردم شد

سر شیشه شیر رو برش یزن بزار رو سینت اینجوری از سینه خودت شیر میخوره

ببین اول سینه رو بده کمی حتی سه‌چهار تا مک بزنه بعد سی میلی شیر خشک درست کن با قاشق یا قطره چکان بده که گشنه نمونه
با شیشه نده من یبار دادم دو روز سینمو نگرفت
یه کار هم من کردم پمپ گرفتم ده دیقه پمپ کن شیر خودتو با قاشق بهش بده که شیرت خشک نشه
فقط ناامید نشو میگیره نترس

اولا سینت نوک داره ..چون مال دختر عموی من عجیب بدون نوکه بچه کجاشو بگیره ..ضمنا اومدن بخاطر اینکه گشنه نمونه شیشه دادن شیر خشک .بچه هم دید نوک شیشه راحته اینو کلا بیخیال شد ..
اگه داری اول شیرتو هم بدوش بیرون ..تا آبش بره ..ضمنا شیر خشک بگیر با قاشق بریز از بالای سینت کم کم ..با به اون هوا مزه کنه بگیره ..

منم همین مشکلو دارم سینم اصلا نوک نداره ازهرراهی رفتم شیردوش و رابط و کلی ماساژ ولی اصلا نمیگیره و خیلی گریه میکنه دیگ شیرخشک میدم بهش

فقط تلاش و تسلیم نشدن

شاید نوک سینت درشته یکم ماساژش بده تا نازک شه میگیره انشالله

مال منم نمیتونست بخوره بلد نبود صبور باش میگیره

دقیقا منم

یاد میگیره فقط صبوری کن

مربا ب اندازه ی ماش ب نوک سینت بمال

صبر زیاد
مربا یکم نوک سینت بزن
ب اندازه خیلی کم ک خوشش بیاد بگیره

صبوری کن
اگه میخوای شیر خودت بدی باید صبوری کنی

سوال های مرتبط