نینی کوچولویی من سینمو کمی نمیگیره اخه نوک نداره اما شیر دارم چیکار کنم؟

تصویر
۷ پاسخ

از سرنگ استفاده کن بعد سینتو بزار دهن بچه و با قطره چکان شیر رو از گوشه دهنش بریز اینجوری هم سینتو مک میزنه هم شیرشو میخوره تا یاد بگیره گرسنه نمیمونه
من با این کار تونستم

من سینه هام نوک نداشت
با سرنگ کشیدمش بیرون
راحت گرفت

سر سرنگ رو ببر بعد یکم قندک بگیر تا لبه تیزش بره از بین، بعد با حالت مکشش سر سینه رو بکش بیرون

سر سرنگ امپولو با چاقو ببر بعد باهاش نوک سینتو قبل شیر دادن بکش نوکش فرم میگیره بعد بزار دهنش ب مرور با مکیدن بهترم میشه

فک کنم رابط سینه هم موثر باشع

با شیر دوش قبلش بکش بزار بیاد یکم بیرون

فقط با مک زدن بهتر میشه

سوال های مرتبط