۵ پاسخ

جای سزارینت بهتره؟؟من هنوزم میسوزه ی سمتش هم یکم ورم کرده

به زور بهش بده
خودت نوک سینت رو حالت بده و فشارش بده و بزار دهنش
بچه ی منم نمی‌ گرفت مامانم نوک سینم چون پهن بود حالت میداد بهش و تا نزدیک ۲۰ نمی‌گرفت

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

چندوقت شاید طول بکشه ک‌ بگیره،بدوش روزی جندبار که خشک نشه..با سرنگ بهش شیر خودت یا شیرخشک بده ک عادت نکنه

زیاد گرسنم بشه نمیگیره؟

سوال های مرتبط