۶ پاسخ

پدر منم در اومد تا عادتش دادم دوباره سینمو بگیره
الحمدلله الان هم سینمو میخوره هم شیرخشک ..
فقط باید صبر داشته باشی و پشتکار ....

یه لوله باریکی هست که به بچه با سینه مادر شیرخشک هم میدن که سینه رو ول نکنه،اسمش نمیدونم چیه ولی اونو بخر سینتو که میدی این لوله هم از کنار ببر داخل میک میزنه هم شیرمادر میخوره هم شیرخشک

سلام شیرتو بدوش که خشک نشه اگر با دستگاه بدوشی که بهتره شیر افزا هم بخوره از این قطره ها

تازگیا نمیگیره یا از اول نگرف

گشنش بشه میگیره

شیر خشک دادی بهش؟

سوال های مرتبط

مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۷ ماهگی
مامان شایلین وشاین💕🍒 مامان شایلین وشاین💕🍒 هفته سی‌وهفتم بارداری