۵ پاسخ

منم همین بودم و هیچ وقت دیگه سینه نگرفت تا دوماه دوشیدم دادم بهش

خب شیرخشک بده من ازخدام بود نخورد شیشه

منم همینطوری شدم بخاطر گوارشش مجبور شدم شیر خشکشو زیاد کنم و با شیسه بدم چون دکتر گفت با قطره چکون فایده نداره اللان گوارشش بهتر شده یکم خداروشکر مدفوع میکنه کم کم ولی دیگه سینه خودمو نمخاد بخوره ☹️

یا شیرتو بدوش بریز تو شیشه اول بهش بده بعد ببین کم کم سینتو میگیره

شیر خشک نده بزار گشنه بمونه تا بلخره بگیره

سوال های مرتبط