منم همین بودم و هیچ وقت دیگه سینه نگرفت تا دوماه دوشیدم دادم بهش
خب شیرخشک بده من ازخدام بود نخورد شیشه
منم همینطوری شدم بخاطر گوارشش مجبور شدم شیر خشکشو زیاد کنم و با شیسه بدم چون دکتر گفت با قطره چکون فایده نداره اللان گوارشش بهتر شده یکم خداروشکر مدفوع میکنه کم کم ولی دیگه سینه خودمو نمخاد بخوره ☹️
یا شیرتو بدوش بریز تو شیشه اول بهش بده بعد ببین کم کم سینتو میگیره
شیر خشک نده بزار گشنه بمونه تا بلخره بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.