عزیزم تمام سیعتو کن سینه بدی بهش بمکه شیرت میاد بچه منم سینمو نگرفت میدوشم بهش شیرمو میدم واقعا سخت ترین کار
منم یکی دو روز بعد شیرم اومد ولی همونجوری سینه رو میدادم دهن بچه تا مک بزنه بعد با قطره چکون شبر خشک میدادیم
منم روزای اول کم بود و نداشتم انقد دادم موک زد و خودمم زیر دوش آب گرم ماساژ میدادم الان پودر گالاکتومید پودر شیرافزا میخورم و اینکه مایعات خیلی میخورم و خداروشکر بهتر شده شیرم
امروز دیدم خانمی پرستار راهنمایی کرده بود تا شیرش میاد، با قطره چکون شیر بده منتها انگشتشو میک بزنه بزنه که مکیدنش قوی بشه. روز 4 شیرش راه افتاده بود اما شیشه بدی شنیدم سینه نمی گیره
سینه تو توی دهنش بزار و با سرنگ یا قطره چکان شیر خشک بریز روی سینت که هم سینه تو بمکه به شیشه شیر عادت نکنه هم اینکه بزار سینت تحریک بشه شیرت بیاد
شیر مادر توی ۲ روز ک جاری نمیشه
مایعات بخور ماساژش بده، به مرور زیاد میشه
جای خلوت و آروم بچه رو بزار زیر سینه ات
هرچقدر هست براش کافیه فکر نکن اگه چند قطره باشه کمه
با کاپ یا قطره چکون بده بهش به شیشه عادت نکنه
تند تند هم شیر بده که زردی نگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.