۷ پاسخ

روزی دو بار یه لیوان اب جوش با یه پیمانه پودر

منم خوردم وزن گرفت وقتی هم دنیا اومد تپل بود دو هفصد بود ولی همش ورم بود دوساعت بعدش گفتن دوکیلو هست تو سنو هم برام میزد دو هفصد نمیدونم چرا اینجوری شد الآنم بعداز بیست روز شده دو هفتصد کلا هنگ می‌کنه آدم

من از امروز شروع کردم

بله من ده روز خوردم بچم ۴۰۰ گرم وزن گرفته

من تازه شروع کردم هنوز اثرش و ندیدم

میخورم یه هفته ای هست فردا سنو دارم تا ببینم اثر کردع یا ن

سوال منم هست

سوال های مرتبط