۵ پاسخ

ازلیدی میل مسخره تر خودشه پنج قوطی خوردم هرروز دوتا پیمونه چیزای مقوی هم میخورم بچم همون اندازه ای هست که گهواره میزنه خودمو رو خیلی چاق کرده رو بچه تاثیر نداشت

لیدی میل بد نیست ولی من خودم از سرمام راضی بودم. از سایت ای بانو خریدم
تخم مرغ ابپز و عصاره پای مرغم خیلی خوبه

والامن دوقوطی خوردم زیاد وزن نداده به بچه دوهفته ۳۰۰ گرم

بستنی

والا بیشتر خودمون چاق میکنه تا ب بچه وزن بده

سوال های مرتبط