لیدی میل چقدر تو وزن گیری بچه نقش داره ؟

۵ پاسخ

والا من دوتا قوطی خوردم نینیم تپل نبود رفتم سونو وزنش نرمال بود فکر کنم خودم وزن اضاف کردم

برای من مه خیلی خوب بود

هنوز سنو وزن نرفتم انومالی ۱۹هفته۲۵۰بود

خودسر نخور چون وزن زیادم خطرناکه
برو سونو اگ وزنش کم بود بخور

عالیه خیلی تاثیری دارع

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری