میشه بگی چطوری؟ من جرات نمیکنم🥺
خوبه دیگه عزیزم ماشاالله من ۱سال و ۱۸ ماه و ۲۳روز داشت گرفتم اولش همه ناراحتن و افسرده بعدش خیلی خوشحال میشن
تا یک هفته حال ادم خیلی بده تاپیکامو بخون من داغون بودم بعد ک میبینی بچه ات بهتر شده خودتمحالت اوکی میشه
یکی دو روز اول حسش همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.