پسرمو از شیر گرفتم خیلی ناراحتم 😭

۴ پاسخ

میشه بگی چطوری؟ من جرات نمیکنم🥺

خوبه دیگه عزیزم ماشاالله من ۱سال و ۱۸ ماه و ۲۳روز داشت گرفتم اولش همه ناراحتن و افسرده بعدش خیلی خوشحال میشن

تا یک هفته حال ادم خیلی بده تاپیکامو بخون من داغون بودم بعد ک میبینی بچه ات بهتر شده خودتم‌حالت اوکی میشه

یکی دو روز اول حسش همینه

سوال های مرتبط