نههههه بچم خیلی آروم بود شیرشو عوض کردم دو شبببب دادم فقط بچم آروم قرار نداشت خودمم گریه میکردم باهاش قبلش گیگوز میدادم دیگه ببلاک رو ندادم
البته اینم بگم یکی از آشناهامون معرفی کرد گفت عالیع برا من نساخت
میخوام بگم اگه خدای نکرده دیدی اذیتع از شیرشع
اره من د کنار شیر خودم کمکی ببلاک میدم بهش خیلی راضیم
سلام عزیزم ببلاک خیلی سبک هس برا بچه نفخو ایناش کمه خوبه بد نیس اما وزن دهی زیادی نداره من پسرم دومیم ک کولیک داشت بهض میدادم بهش میساخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.