به نظر من کمه
پسر من تولدش۲/۸۸۰ بود توی ۴ماهگی۷/۹۵۰ الان هم نبردم ببینم چقد وزن گرفته.
دختر منم همینقدره وزنش
هر بچه ای یه جوره
وزن بچتو با کسی مقایسه نکن افسردگی میگیری
بنظرم کمہ
جوجہ ے من سہ ماھشہ 6و700بود
دختر من الان هفت کیلویه خیلی هم خوبه
بنظرم کمه
پسر من بدو تولد ۳۷۰۰ بود
۲ ماهگی ۷/۲۰۰ بود
بازم به همه نظرات نگاه کن میانگینشونو بگیر
نمیدونم چرا بچه هایی که تولدشون با وزن عالی دنیا میانبعدش اونجوری که باید وزننمیگیرن
ولی درکل وزن بچت خوبه عزیزم من بچم ۴ کیلو دنیا اومد توهمین وزنه 🫠
پسر من شش کیلو نیم بود،دکتر گفت بد نیست،ولی تقریباً نیم کیلو کمبود وزن دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.