۸ پاسخ

زر اضافی زدن

خیلیمممم خوبع
فامیلا فقط بلدن گوهخوری کنن حال آدمو خراب کنن

دختر منم ۱۰ روز پبش که بردم بهداشت واسه واکسن ۴ ماهگی ۷ کیلو بود.گفت خیلی خوبه.
ببخشیدا فامیلا همین همیشه حرف مفت زیاد میزنن،به دختر منم همش میگن ریز مونده و فلان اما من به چپمم نمیارم

اتفاقا نرماله وزنش
والا این فامیلا نرمال باشه میگن نگاه چه لاغره
تپل باشه میگن نگاه چه چاقه
در کل ی چیزی میگن تو گوش نده مهم مراقبتشه

نه خیلی هم خوبه

کی گفته لاغره؟

نه خوبه

خیلیم عالیه

سوال های مرتبط

مامان سودا جان مامان سودا جان ۱۴ ماهگی