زر اضافی زدن
خیلیمممم خوبع
فامیلا فقط بلدن گوهخوری کنن حال آدمو خراب کنن
دختر منم ۱۰ روز پبش که بردم بهداشت واسه واکسن ۴ ماهگی ۷ کیلو بود.گفت خیلی خوبه.
ببخشیدا فامیلا همین همیشه حرف مفت زیاد میزنن،به دختر منم همش میگن ریز مونده و فلان اما من به چپمم نمیارم
اتفاقا نرماله وزنش
والا این فامیلا نرمال باشه میگن نگاه چه لاغره
تپل باشه میگن نگاه چه چاقه
در کل ی چیزی میگن تو گوش نده مهم مراقبتشه
نه خیلی هم خوبه
کی گفته لاغره؟
نه خوبه
خیلیم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.