سلام خانما منم ۳۷ هفته و ۴روز زایمان کردم

۴ پاسخ

بسلامتی عزیزم خوش قدم باشه ❤️
سزارین یا طبیعی؟

بسلامتی عزیزم
حال نی نی خوبه ؟

سلام عزیزم به سلامتی خودت خواستی یا دکترت گفت چون میخوام ۳۷ و چند روز زایمان کنم

سلام طبیعی یا سز....دستگاه نرف نینی؟؟خودت دردت گرفت؟

سوال های مرتبط

مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۵ ماهگی
مامان ☆ گل پسر ☆ مامان ☆ گل پسر ☆ ۵ ماهگی
مامان آروین و آنیل🎀 مامان آروین و آنیل🎀 ۲ ماهگی