بله من ویتامیناشو میریزم شیرش میخوره دکتر خودش گفته ولی آ د رو خودش میخوره
بله میشه
من میریزم توی شیر
بریز تو سری شیشه شیر بعد بهش بده
پسر من همهی داروهاشو اینطوری میخوره
چرا میخوای اینکارو بکنی آ د ک طعم خوبی داره ،برا پسرم بهداشت داد پرتقالی بود بعد دکترش یدونه نوشت گفت این خوبه موزیه طعمشو دوس داره
من شنیدم باید نیم ساعت با شیر فاصله داشته باشه
نه این کارو نکن
آره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.