سلام این لباسو واسه پسرم خریدم دخترونس؟

تصویر
۱۴ پاسخ

نه اصلا
من شوهرم و پسرهام نوشته اکلیلی و نگینی دارن

نه صد در صد پسرونس

نه الان مال شوهرم هم نوشته اکلیل داره یعنی زنونه ربطی نداره گلم
خیلی هم قشنگه مبارک باشه تو شادی ها بپوشه

نه اصلا

نه اسپرته

اره دخترونس بلوزش

ن قشنگه عزیزم

به نظرم بلوزش دخترونه اس

نه عزیزم پسرونه ست اکلیلی و نگین دلیل بر این نمیشه ک حتما دخترونه ست

اسپرته ،اما بازم سلیقه ای هست
مثلا من اکلیلی دوست ندارم برای پسر😅

ن اسپرته. پسر منم یکی داره روش نگین داره.

نه اسپرته مبارک ش باشه عشقم ❤❤

آره دخترونس

لباس اره

سوال های مرتبط

مامان آقامحمد مهدی مامان آقامحمد مهدی ۲ سالگی
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 ۱۵ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۲ سالگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان آریا گردو👶 مامان آریا گردو👶 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسا👧🏻 مامان پرنسا👧🏻 ۱ سالگی
مامان یسنا ❤️صدرا🤍 مامان یسنا ❤️صدرا🤍 ۱۷ ماهگی