نه اصلا
من شوهرم و پسرهام نوشته اکلیلی و نگینی دارن
نه صد در صد پسرونس
نه الان مال شوهرم هم نوشته اکلیل داره یعنی زنونه ربطی نداره گلم
خیلی هم قشنگه مبارک باشه تو شادی ها بپوشه
نه اصلا
نه اسپرته
اره دخترونس بلوزش
ن قشنگه عزیزم
به نظرم بلوزش دخترونه اس
نه عزیزم پسرونه ست اکلیلی و نگین دلیل بر این نمیشه ک حتما دخترونه ست
اسپرته ،اما بازم سلیقه ای هست
مثلا من اکلیلی دوست ندارم برای پسر😅
ن اسپرته. پسر منم یکی داره روش نگین داره.
نه اسپرته مبارک ش باشه عشقم ❤❤
آره دخترونس
لباس اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.