خانم ها برای درمان سرفه بچه های یک ساله کاری بجز دارو میکنید که موثر باشه؟بمنم بگین لطفا
سلام بله منم داشتم. البته موقع پریود بیشتر میشه دردا.
بله دارم چندوقت یکبارم سینه ای که۵کیست توشه بشدت متورم میشه یه غده ام تقریباروی قفسه سینه ام میادبالاوحشتناک دردمیگیره بازبعدچندروزآروم میشه ولی سینه چپم تنهایکی داره وهیچ علاٸمی نداره
مال من خفیف بود گفت خودش رفع میشه و نه اصلا درد نداشتم و ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.