۱۳ پاسخ

آییی بخدا منو دق داده

سلام منم پسرم هیچی نمیخوره

😮‍💨😮‍💨😮‍💨خستم دوتابچه وغذانخوردن جفتشون

هعییییی

هعی..
میبرم دکتر شربت اشتها میده بهتر میشه باز تموم ک میشه مث اولش میشه 😂

منننننن .اونم ن برا یکی ..برا دوتاشون آرزو برام شده

منم هستم 😤😤🤚🏻🤚🏻

سلام من یک ارزو به دلم🤦🏻‍♀️🥴

عجله نکن حساس نشو خودش همچی غذا بخوره بیا و ببین
بعدم سعی کن همیشه یه بخش غذاش واسه بازی و ریختن باشه

سلام عزیزم 😂

چی بگیم؟؟چس ناله ردو بدل کنیم🥴

چی بگیم عزیزم ؟؟😂

من هم مث شما بودم ولی ببین اصلا عجله نکن بوقتش خودش میخوره فقط باید شیرش کم شه
همچین گرسنه که میشه بخوره غذاشو کیف کنی

سوال های مرتبط