۷ پاسخ

ما یه سری قانون داریم بعضیاش مال زمان دوستی بعضیا از زمان ازدواج
جای خواب به هیچ عنوان نباید عوض بشه
توهین نداریم اصلا
هر شب چه دور باشیم چه نزدیک دوست دارم و شب بخیر باید بگیم
قهر باشیم اجازه نمیدیم هیچکس بفهمه هیچکس
جلو دیاکو به هیچ عنوان بحث هم نمیکنیم اصلا
پول من پول تو نداریم
پنهان کاری نداریم
ما کلا در مورد این چیزا عادت کردیم همیشه هم هر دو طرف رعایت کردیم خداروشکر هیچوقت هم مشکلی نداشتیم تو زندگیمون☺️❤️

ازموقعی که پسرم دنیا آمده کلاجدامیخوابیم نیازی نیست قهرباشه یا نباشه 😅😅😅😅

حالا ب دور از همه ی اینها همسر من تناچیزی ک رعابتش نمیکنه
جمع کردن لباسهاشه🙂🤣خدااا رو مخهههه
ولی خب خوبه ک بقیه رو رعایت میکنه😂😂😂ابن‌ب چشمم نمبااد اونا مهم ترن

سالگرد ازدواج یا تولد و هر مناسبت دبگه اب منتظر طرف مقابلمون نمونیم🤌🏻

خیلی چیزای دیگ
اینکه تو دعواهای خانوادگی ما حق دخالت نداره
پدر من
مادر من ندارن ماهمه از بک خانواده ایم
خانواده ی منو خانواده ی خودش یدونه و بلعکس🤌🏻

ما هم تقریبا همینه من یه نوشته دارم اگه پیداش کنم برات میفرستم
همین ک جای خواب نبابد عوض بشه
ما دعوا نمبکنبم ولی تو بحث هر کی پیشقدم شد اون یکی براش گل میخره
ب خانواده ها توهین نمیکنیم
حیب من حیب تو نداره
باهم راجب موضوعات و مشکلات و هر چیزی صحبت میکنیم و تصمیم میگیریم

این یکی حق تداره جای اون یکی نظر بده مثلا اگ کسی حتی خانواده هامون زنگ زدن ک بیاین خونمون ما اول باهم هماهنگ میشیم بعد قول میدیم بدون هناهنگی هم مهمون دعوت نکنیمم اصلااا

ن والا مردا قانون سرشون نمیشه

سوال های مرتبط