خانما ماه اول بارداری چی بده نباید بخوری؟؟؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

اب پیاز هم قاعده اور

زرد چوبه جعفری اسفناج

شما که باردار بودین علایم تهوع وگرفتگی شکم و سرگیجه داشتین از بعد اقدام؟

عزیزم بچه نداری؟

گرمیجات نخور

چون ماه پیش سرما خورده بودم یکی از خانما گفت پیاز توی آب بذار بجوشه بخور منم همین کار کردم بعد با تاخیر وبیبی هاله دار پریود وتیکه گوشت دفع کردم

اهان سیر هم نخور با آب هویج

زعفران
دارچین
زنجبیل
نبات
گلاب
عرق نعنا
جیگر
خرمای زیاد

من هرچی میخورم میزنم گوگل بعد

بزن تو گوگل قشنگم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری